Prvé detaily o Fable 2

Molyneux sa na začiatku rozhovoru hneď ospravdlnil za to, že sa na konferencií X06 neobjavil žiaden screenshot ani video z hrateľnej podoby Fable 2. Ospravedlňoval sa tým, že Fable 2 je stále v rannom vývoji a nerád by sklamal ľudí predčasním zverejnením nie moc vydarených trailerov alebo screenshotov.
"Práve testujeme niekoľko prvkou hry, ktoré sa budú hráčom páčiť." takto okomentoval Molyneux priebeh vývoja.
Molyneux rozprával o troch prvkoch hry: boji, svete a príbehu. Lionhead podporuje jeho nápad o dynamickom prostredí vo Fable. Dynamické prostredie vysvetlil asi takto: Ak budete cestovať lesom a natrafíte na kemp môžete spraviť dve veci: byť priateľský k ľudom alebo ich proste brutálne povraždiť. V prípade, že bude priateľský a slušný a navštívite "kemp" opäť o desať rokov - z malého kempu sa stala dedina, ba aj veľké mesto. Ak ich však v minulosti nemilostne zabijete, nebude sa mať o 10 rokov s kým rozprávať - kemp bude mať takú istú podobu ako ste ju pred 10 rokmi ponechali.
Fable 2 ďalej ponúkne hráčovi vlastnícky prvok: začnete ako malý vidiečan, pokračovať môžete vydobitím si peňazí a kúpením vlastného majetku - napr. katakomby, domu, stodoly ba si aj môžete kúpiť vlastný hrad. Ak si kúpite majetok bude vašim majetkom. Zakúpením si lokácie získate nové úlohy a iné prvky hry k oblasti privlastnenéj.
Avšak nezačnete ako dospelý vidiečan, ale ako malý chlapec či dievča. Ak si napríklad vyberiete postavu ženy, budete rásť a správať sa podľa povahy ženy. Ako vo Fable - vaša postava sa bude povahovo meniť podľa veku života, tým odhalíte prvok hry nazývaná láska. V priebehu života sa môžete zosobášiť s nejakou dámou a mať spolu deti. Molyneux objasnil, že v hre nebudú žiadne sexuálne mini-hry a odmieta akýkoľvek "skrytý" obsah - napr. ako Hot Coffee v GTA SA. Vaše deti sa budú správať tak ako ich budete vychovávať a starať sa o nich, či budete zlý alebo dobrý. Sedem ročný syn príde domov výkrikmi "Daddy, Daddy, Daddy" - ak budete dobrá osoba. Ak bude zlý príde za vami ukázať vám nové tetovanie alebo sa bude chvastať svojím zlým činom. Jednou vetou: váš syn/dcéra sa bude stotožnovať podľa vašich činov.
Svojmi činmi v živote (dialógmi s ľudmi, vlastníctvom hradu, menením prostredia okolo vás...) môžete zmeniť dej príbehu Fable 2.
Molyneux prezradil o boji vo Fable 2: "Boj bude podobný, ale vylepšený oproti Fable 1 - a to rytmom stískania tlačítok. Boj vo Fable 2 bude nový, iný ako vo Fable 1 a čerstvý." Neskôr si spravil zo zvedavého davu ľudí srandu vyhlásením: "A najpôsobivejší nový prvok Fable 2 je ... to o čom vam nemôžem nič povedať, proste nemôžem, nemôžete to vidieť a zoznámiť sa s tým dovtedy dokým ten prvok nie je v hrateľnej podobe. Neskôr sa spolu opäť stretneme, zahráme si a uvidíte o čom vam práve hovorím." Týmto Molyneux ukončil svoj dialóg. Majitelia XBOX-u 360 môžu len sedieť a čakať na vydanie tejto veleočakávanej RPGčky!
Zdroj: IGN
0 Comments:
Zverejnenie komentára
<< Home